Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

tirsdag 10. februar 2009

Scrapping the music på norsk # bonus 2








Scrapping the music på norsk har en utfordring hvor man skal lage noe til valentine dagen med tekst fra en sang som betyr noe spesielt. Da jeg giftet meg med mannen min hadde vi en solosang i kirken; "Å kunne æ skrive". Tekst og melodi er Lars Bremnes. Du kan høre den her. Det var derfor ikke vanskelig å velge sang, men vanskelig å plukke ut litt fra sangen. Det ble derfor to kort med de to fineste setningene i sangen. Så skal min kjære mann få det ene på valentine dagen, og det andre på bryllupsdagen vår i april.

12 kommentarer:

  1. Nydelig sang!!
    Og 2 flotte kort har du laget også. Nå blir mannen fornøyd:)
    Takk for at du deltar hos oss:)

    SvarSlett
  2. flotte kort du har laget.
    skal høre på den sangen.
    takk for besøk i bloggen min. :-)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar i bloggen min! Utrolig mye flott du har laget, blir nok å ta flere turer innom bloggen din for inspirasjon. :O)

    SvarSlett
  4. Så flotte kort du har laget :)
    Tusen takk for kommentar i bloggen min!

    SvarSlett
  5. For noen herlige kort!!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen!

    Gøy du er med i utfordringen :D

    Marit

    SvarSlett
  6. oioioio så mye lekkert du lager! Tusen takk for at du tok deg en tur innom bloggen min! Setter pris på kommentaren din! Hjertelig! bloggen din må jeg absolutt folge med nå!

    SvarSlett
  7. Nyyydelige!
    Lekre farger og fasonger!
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  8. Flotte kort du har laget. Likte så godt løsningen på den tag'en! Veldig lurt å ble jo litt mer valentine av å ha hjertet på toppen.

    Sangen kjenner jeg ikke så godt til, men sitatet du har brukt er nydelig vakkert! Ha en fin helg!

    Klem fra meg :=)

    SvarSlett
  9. Ukjent sang for meg, men du har laget to nydelige kort. Og så koselig at du har brukt sangen fra bryllupet deres. Da får det plutselig litt større betydning.

    Jeg vil samtidig få takke deg for at du er så flink til å kommentere i de andre deltagerne sine blogger. Det er jeg sikker på at alle setter stor pris på, og takk for besøk i min blog også. Jeg er veldig glad i besøk. ;)

    Ha en strålende Valentin-dag i morgen.

    *klem*
    Ellen Karin

    SvarSlett
  10. Så kreativt. Likte spesielt de avlange hjertene. Flott bidrag

    SvarSlett
  11. Åhhhhh! Så nydelig:) Skikkelig romantisk!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)