Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

tirsdag 27. oktober 2009

Flere hjertekort




Endelig fikk jeg somlet meg til å legge ut noe i bloggen igjen. Dette er kort som jeg laget i sommer, men i ferietiden ble det lite blogging. I høst begynte jeg å jobbe igjen etter å ha vært hjemme med datteren min. Da ble hverdagen brått en annen. Tiden til scrapping og kortlaging ble helt nedprioritert. Jeg har heller ikke tittet rundt i andres blogger. Håper at det snart blir litt roligere tider som gir mer tid til hobbyen og bloggverden. I midten av oktober var jeg på Ski-treffet. Det var kjempehyggelig å treffe igjen de jeg ble kjent med ifjor. Morsomt å få produsert litt igjen, og jeg var på to kurs. Et overraskende og artig innslag var at vi fikk prøvd oss på linedance. En fantastisk helg. Gleder meg allerede til neste treff i mars.

3 kommentarer:

  1. Gleder meg også til mars, kanskje vi kunne fått til å treffes hos meg en gang før det. Tror jeg har bedre tid over nyttår! Kjempehyggelig å være sammen med deg. Morsomt å se de flotte hjertekortene. Du lager så pene ting.

    SvarSlett
  2. Ååå,de hjertekortene dine er nydelige altså...Kutter du de ut etter en form, eller hvordan får du det fine hjertet? De er iallefall rålekre!:)Stemmer ellers for en scrappedag hos Hege jeg,det synes jeg var en god idé! :) Som du skriver hos meg synes jeg du bør investere i et fargeskrin og noen tusjer i duse farger...de mørkere tonene fikser du så med å forsterke m fargeblyantene oppå tusjen...Det er faktisk veldig gøy har jeg oppdaget! :) Var hos Heidi igår og fargela litt med barna hennes og både store og små koste seg. Jeg kjøpte medium fargeskrin og 5-6 promaker. Hadde et sett med alkoholtusjer av et annet merke fra før og disse kan brukes sammen,men problemet med de er at de fleste fargene er så sterke...så jeg har funnet ut nå at jeg bruker mine 5-6 promakers mest...Vel vel,mest og meste...har bare farget 6 motiver til nå som jeg er sånn ca fornøyde med da,hehe.. :) Synes vi skal invadere stua til Hege for litt scrapping en dag jeg, men uansett gleder ejg meg alt skikkelig til neste Ski treff!!! :) Ha en fin onsdag! Klem

    SvarSlett
  3. Kjekt å se deg tilbake igjen her... Får håpe du får mer tid så der kommer mer snart...

    Må si jeg liker disse hjertekortene dine. Så flink du er :o)

    Klems

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)