Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

tirsdag 19. januar 2010

Heklede mobilvesker


Jeg er fryktelig dårlig på å blogge for tiden. Får heller ikke laget noe. Når barna er lagt, hundene fått tur, matpakker smurt og annet nødvendig i huset gjort synker jeg for tiden dypt ned i sofaen foran tv´n og der blir jeg til det er leggetid. Håper å komme sterkere tilbake snart. Jeg har i hvert fall fått ryddet litt i hobbykroken min slik at det går an å sitte der å lage noe. Det er jo en start;-) Her er et par mobilvesker jeg heklet i sommer.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Søte mobil vesker du har heklet:-) Jeg
    startet å blogge i januar...blitt litt hekta! Gleder meg til å se deg på treffet i mars..da blir det ihvertfall scrapping på deg også!!! Hehe:-)
    Ha en strålende tirsdag! Og nyt de fine vinterdagene med familie og hunder.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så kjempesøte mobilvesker! Og tusen takk for award. Det var kjempesnilt av deg. :-) Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

    SvarSlett
  4. Å,så søte mobil vesker. De var jo skikkelig fine da! Sånne bør du produsere mange av, får sikkert både solgt dem og kan gis bort i gaver...alle har jo mobil! Gleder meg til Skitreffet i mars! Du får motivere scrappelysten din skikkelig frem til da iallefall! ;) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)