Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

søndag 4. april 2010

Påske

Håper dere alle har hatt en fin påske. Selv har vi vært noen dager på hytta på Budor på starten, og siste del av påsken tilbringes hjemme. Nyyyydelig at sola endelig tittet fram. I dag her vi kost oss i Drøbak.

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen. Jeg setter stor pris på hver og en av de. Satser på å ta meg en bloggrunde i kveld å se alt det dere har laget i påsken.

Her har jeg scrappet noen bilder av Selma fra påskeferien i fjor. Jeg deltar med denne på That´s just so cute, Påskeextra.

Kos dere med siste rest av påskeferien alle sammen:)

8 kommentarer:

  1. Så herlige bilder av frøkna med solbriller i påskesola!:) delige med ferie, skulle bare hatt litt mer sol denne påsken også!:) Heerlige farger på denne LOen! Digger bakgrunnsarket, kjøpte 2 av det på Ski-treffet jeg også! :) Flotte blomster og sommerfugl som pynt! :) Ha en fortsatt fin påske rest...så er det snart hverdag igjen, men nå kommer våren og det er deilig! :) Klem

    SvarSlett
  2. Har forresten en award til deg jeg! ;)

    SvarSlett
  3. Knall skjønn LO, liker fargene du har benyttet. Herlig kanin=)'

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. Det var en herlig påskeLO. Masse stemning og utrolig herlige bilder - så skjønne snuppe.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin LO av din datter i flott påskesol fra ifjor!
    Nydelige farger, blomster og sommerfugl pynt:-)

    Ha en fortsatt fin påske ferie, Nina!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Nu har eg vært på en liten rundtur i bloggen din og her var det masse fint å se på:-)
    Denne LO var kjempe fin.
    Legger meg til som følger å håper at du tar deg en tur innom min blogg:-)
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Så gøyal LO. Både ark og bilder er herlige. Nydelig oppsett.

    SvarSlett
  8. wow så flot layout og nogle herlige billeder. Du må have en dejlig mandag.
    knus Pia

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)