Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

onsdag 19. januar 2011

Lyst på en liten gave?



Barna lager blomsterdekorasjon til jul.

Har du lyst på en liten gave laget av meg? Og også selv gi bort noe du har laget? Bli med på PIFen min da vel:)

Jeg slang meg på Turid sin Pay It Forward, og rakk å bli en av de fem som er så heldig å skulle få noe håndlaget av denne dyktige damen. Men det betyr at også jeg skal gi bort noe jeg har laget. 

Regelen er som følger:
"I promise something handmade to the FIRST 5 people who leave a comment here.
However, to be eligible, you must repost this message, offering something
handmade to 5 other people. The rules are that it must be handmade by you,
and it must be sent to your 5 giftees sometime in 2011. Ready, set, GO!"
Jeg vet ikke om jeg tør love noe fantastisk flott, men jeg lover at det er laget med kjærlighet.

Hint: Det er ikke laget av papir, men kan brukes på et papirprosjekt.

Har du lyst på en liten håndlaget gave fra meg, legg igjen en kommentar i dette innlegget.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)