Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

tirsdag 24. april 2012

Høst ble plutselig til vår

Her er kortet som jeg forsøkte å legge til i forrige innlegg, men som ingen fikk se. Skulle ordne det når jeg kom hjem fra en helg på fjellet, tenkte jeg. Og plutselig var det blitt vår gitt;) Fikk en veldig koselig kommentar i bloggen min i går, til tross for at ingen ting er blitt publisert her på flere måneder. Veldig hyggelig å høre at man er savnet her i bloggverden. Tusen takk, Nina Macaulay:) Så gjenstår det å se da om jeg klarer å delta litt oftere i bloggverden fremover. Finner ikke helt overskuddet til det for tiden, men kanskje det kommer med våren:) Var på Scraporama messa på lørdag. Tusen takk til Lambi som "maste" ;) for å få meg med. Det var veldig hyggelig å treffe mange kjente, og shopping ble det jo også selvfølgelig. 

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem Nina

9 kommentarer:

  1. Koselig å høre fra deg igjen!
    Et nydelig kort du har laget:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Åå,nå ble jeg glad altså! Så hyggelig med liv i bloggen din! Du lager så nydelige ting. Så det er så fint å få se! :) Nydelig lilla ark og bånd og stilig med rullen av gammel bokside og vintage bilde! :) Og takk for siste altså! Suuuuper kos at du ble med oss på messa altså!!!! Glad for at jeg maste på deg jeg, hihi! ;) Klem

    SvarSlett
  3. Her var det tegn til liv ja! ;OD Det var godt å se :O)
    Blogging går i bølger, noen ganger er det tid og andre ganger ikke tid, og tiden flyr det er jeg helt overbevist om, når man ikke følger nøye med så hopper den over mange dager! Særlig når man har små barn ;O)
    Så fint dette kortet var, nydelig høst farver. Et riktig høst kort ;O) hehe.
    Godt å høre at 'Lambi' fikk mast deg på treff, det å være sammen med mange likesyndig gjør underverk.
    Ikke la det gå så langt til neste gang da Nina! ;O)
    Go klem Nina x

    SvarSlett
  4. Det må jo være gøy og blogge, så da gjør man det når man har lyst!:))
    Uansett, er det hyggelig å få se det fine kortet du har laget, stilig med "rullen" Tilpynt!:))
    God helg!

    SvarSlett
  5. Takk for sist :-) Hyggelig å møte deg på messa :-) Så nydelig kort du har laget her Nina :-) Godt å se ett lite livs tegn i bloggen din ;-) Ha en flott 1 mai :-)

    SvarSlett
  6. Takk for sist Nina:-)..alltid koselig å treffe deg! Litt shopping ble det og:-)
    Nydelig kort!!
    Ønsker deg og dine en fin sommerdag!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, Nina, flotte farger og fint pyntet. Nå er det jo snart stempelscrapmesse igjen også, og denne gang skal jeg få d med meg også. Sees vi der, da ??
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  8. Wow!!!!!! Such wonderful finishes!!!!!! Your card is amazing!!!!
    remove background

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)