Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

søndag 10. april 2011

Stjernebok

Jeg har endelig fått laget min første stjernebok. Har tenkt på å lage en slik i flere år. Svigermor ble kjempefornøyd med denne gaven.

Mønsterarket jeg har brukt er "Mormors hage" fra Papirdesign. Jeg har pyntet den med tanke på at den skal kunne tas med i vesken.  Uten pynt som kan bli klemt i stykker eller henge seg fast. Jeg har også kun brukt flat pynt slik at ikke boken skulle bli så tykk, og enkelt kunne lukkes.

Jeg deltar med denne på Scrappekammerets utfordring "Sommerdrøm".

24 kommentarer:

  1. For et kjempe lekkert album!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Så lekker. Begynte på en sånn da vi var hos Hege i fjor!!!!! men den er fortsatt ikke ferdig :o( Hva har du brukt til å sy med i ryggen? Ha en fin søndag.
    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Denne var virkelig nydelig! Flott gave, som det ligger mye jobb bak.
    Virkelig flott!:)
    Ida

    SvarSlett
  4. That looks really wonderful Nina! So beautiful!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  5. Ååå denne boken var kjempeflott Nina, elsker de duse lilla fargene, blomstene og ideen. Flott layout.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott denne boken ble :-) Ikke rart att farmor ble glad for denne :-) Disse bøkene er så dekorative.Jeg laget ett slikt album til min farmor for litt over ett år siden, å den ble også veldig godt mottatt :-) Ha en flott søndag

    SvarSlett
  7. KJempe flott stjernebok Nina!! Lekre farger og mønster ark og VELDIG koselige bilder!!
    Perfekt skrytealbum til en stolt farmor:-)

    Ha en fin søndag med familien! Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Å, stjernebok, det har jeg selv lenge tenkt på at jeg skulle lært meg! Så fin den ble! En kjempe herlig farmor gave! :) Skjønne barn har du jo til å pynte opp inni boka med også! :) Ha en flott vår-søndag! Klem

    SvarSlett
  9. Så flott, Nina, og så mye arbeid bak:-) Klart farmor satte stor pris på dette ! Selv syns jeg d ser så avansert ut at jeg ikke tar sjanse på å prøve en gang...

    SvarSlett
  10. Så nydelig den boken ble. Herlige ark du har brukt, og det ble så stilig. Ønsker deg en fortsatt god søndag. Klem

    SvarSlett
  11. Så lekker en stjernebok!!
    Du har laget masse fint i forskjellige stilarter og farger - du er flink!!

    SvarSlett
  12. Så flott stjerenebok Nina... absolutt en herlig gave å gi bort:)

    Ha en flott uke
    Angella

    SvarSlett
  13. Så stilig! Denne hadde jeg sansen for, virkelig kult å lage en stjernebok!

    Og nydelig pyntet.
    Takk for bidraget ditt til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  14. Ååå så lekker denne var!
    Nydelige farger og pynt:)
    Så fin gave å få.
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  15. Denne var nydelig Nina! Jeg tenker det er en farmor som får masse misunnelige kommentarer fra venninnene når denne tas opp av vesken :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  16. Åååå, så flott gave! Kjempesøt!

    Håper du får en strålende uke!

    SvarSlett
  17. Kjempelekker! Skjønner godt at hun ble kjempeglad for denne!!

    SvarSlett
  18. Hei Nina! Kjempefin stjernebok du laga til svigermor. Så flott å ha ett lite skrytealbum å gi bort i gave.Tenker ho satte pris på det!
    Det arket "mormors hage" er bare helt nydelig.Har ett av de selv.Men har liksom ikke fått meg til å bruke det enda.Ønsker deg og dine en god påske:-) klem

    SvarSlett
  19. Oh this is so beautiful
    luv
    Debby

    SvarSlett
  20. Nydelig stjernebok! Jeg laget to for veldig lenge siden, nå fikk jeg jammen lyst til å prøve igjen ;) Mye flott på bloggen din! Og takk for koselig kommentar :)

    SvarSlett
  21. Såååå fin stjerneboken din ble, Nina!!!! <3
    Ikke rart den ble godt mottatt!
    Morsomt å lage.... søsteren min fikk en av meg til 40-årsdagen sin, og den ble også veldig godt mottatt!

    Ønsker deg og dine en riktig god påske!!
    Vi drar på hytta i morgen, etter at jeg har vært hos fysioterapeuten og trent. D og K (+ Mira) blir hjemme. De skal jobbe litt på TusenFryd til helgen, og har heller ikke lyst til å bli med ;-)
    klem fra Bente

    SvarSlett
  22. For en nydelig stjernebok du har laget Nina!!! Nydelige farger og kjempefine papirer :-D
    Tenker farmor får mye glede av denne :-)
    Takk for sist forresten, kjempekoselig å treffe deg :-D
    Håper du fikk deg noen fine blomster!
    Ha en super uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  23. Hei på deg :O)
    Håper alt står bra til?
    Dette var en utrolig flott album, Farmor er heldig :O)

    Ønsker deg en fremdeles fin helg,
    Klem Nina x

    SvarSlett
  24. Lekkert! Heldige bestemødre!!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)