Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

fredag 20. mars 2009

Vårdag

STM har en utfordring nå, bonus #3, hvor man skal srappe noe fra sin favoritt vårsang.  Jeg strevde litt med å komme fram til en sang å bruke her. Jeg har ingen spesiell favoritt vårsang. Men så kom jeg plutselig på denne; "Det er vårdag i skogen". Den lærte jeg på barneskolen av min første lærer. Husker at jeg likte veldig godt når vi sang denne. Teksten kan du se her. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg var ferdig med å scrappe de bildene jeg skulle fram til juni i fjor, men nå ble det visst noen til. Disse bildene tok jeg av Sivert i april i fjor. Må innrømme at jeg var litt engstelig for at han skulle falle ut i vannet mens jeg raskt fotograferte. Derfor et litt avkuttet hode på det ene bildet.

4 kommentarer:

  1. Så herlige bilder da:)
    Likte godt at du har fått med så mange bilder på en LO:)
    Stilig!!

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Så produktiv du har vært da! Flotte kort og LO'er siden sist jeg var innom! Flott og innholdsrik LO!
    Ha en fabelaktig helg!

    SvarSlett
  3. Herlig vårstemning i denne:)
    Flott at du har brukt så mange bilder, digger fargevalget ditt og de "blomstene" med knappene er bare såååå søte:)

    SvarSlett
  4. Så fine farger du har valgt til bildene dine. Samstemt og fint. Flotte bilder, og stilig at du har fått med så mange på ei side.

    Takk for at du ble med på denne også. Ha en god søndag.

    :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)