Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

lørdag 16. mai 2009

Bonus Grand Prix moro for liten



STM på norsk har nå en utfordring for de små å scrappe en side inspirert av teksten fra et finalebidrag til MGP junior.
I dag har Sivert (2 år) og Marte (11 år) kost seg med å scrappe. Teksten er hentet fra sangen Oro Jaska Beana. Dette er en sang som har blitt sunget litt her hjemme, og Marte har lært Sivert å si Oro Jaska Beana. Nå har vi fire valper her hjemme, så hva passet vel bedre. På det midterste bildet på collagen kan dere se utgangspunktet de fikk. Mønsterarkene hadde jeg delt i tre like store deler. Lillesøster Selma (10 mnd) kan få scrappe sin første side med restene om et par år. Marte har gjort alt selv. Sivert har fått hjelp til å kutte bildene, og jeg har limt bildene på de blå arkene og hjulpet ham med rekkefølgen på bokstavene og å skille ordene fra hverandre. Han har ellers bestemt hvor alt skal være og limt det på selv (jeg hjalp ham med å ta på lim). Marte har også stanset ut bokstaver, og Sivert hjalp litt til med å sveive. Jeg syns de var veldig flinke, og resultatene ble fantastisk flotte.

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!
    Oro Jaska Beana er faktisk en av de tøffeste sangene jeg vet om!

    Dere har begge vært veldig flinke til å plassere ting på siden deres, og likte veldig godt de små potetrykkene på din Marte:)

    Takk for at dere ville være med, håper dere hadde det gøy:)
    Og så håper jeg dere får en flott 17.mai, uten gnagsår og med masse is:)

    SvarSlett
  2. Hei Nina!
    Tusen takk for hyggelig kommentar! Tror Daniel satte pris på albumene, og regner med han blir å sette enda større pris på de når han blir voksen! :O)

    Utrolig flink barna har vært, kjempeflotte LOer!

    Håper dere får en kjempefin 17. mai feiring i morgen.

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)