Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

lørdag 2. mai 2009

NSD på STM

I dag er det NSD, og dette feires på STM med en godispakke. For å delta skal man lage et innlegg i bloggen sin og fortelle om hva scrapping betyr for en og hva eller hvem som inspirerer en. Scrapping gir meg stor glede, avslapning og rekreasjon. Det er en stor tilfredstillelse å kunne lage noe som gleder meg selv og som også gleder andre. Det er deilig å kunne sette seg i hobbykroken og kose meg med papirpusleriene mine og nyte roen og stillheten etter en hektisk dag. Samtidig kan denne hobbyen være veldig sosial, det være seg på nettet eller for å dra på treff. Mine to barn er en stor inspirasjonskilde for meg. Det er i all hovedsak de jeg scrapper. Og eldstemann, som er 2 1/2 år, koser seg veldig med å titte i albumet sitt. Ellers søker jeg inspirasjon hos en rekke andre bloggere, både i blogglisten min, andres blogglister og andre deltakere på ulike utfordringsblogger.

2 kommentarer:

  1. Koselig å lese at du koser deg med hobbyen din. Jeg er nok slik som deg, litt tid med puslerier kan få "nullstilt" meg, slik at jeg er klar for hverdagen igjen:)
    Så moro at sønnen din koser seg med albumene allerede, de får de sikkert både han og Selma stor glede av videre i livet:)

    Håper du har hatt en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei Nina! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Ingen tvil om at scrapping gor ro, sjelefred og masse hygge! Også er det jo så moro at man også blir kjent med andre med samme hobby på treff, forum og blogger. Hyggelig å bli kjent med deg f.eks i Ski og Heidi og jeg har alt bestemt oss for at vi helt klart skal på neste helg i Ski i oktober igjen,så da må du bli med! ;)Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)