Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

fredag 5. juni 2009

Puh.. ferdig:)


Her har jeg hermet etter Linda.
Her har jeg hermet etter Monica.

 Jeg rakk å herme alle på stm på norsk!!

Denne utfordringen syns jeg har vært skikkelig moro. Jeg ble utrolig inspirert av alle de flotte LOene til designteamet. Dette er utrolig kreative og flinke jenter. Så hvis du ikke har besøkt utfordringsbloggen deres tidligere, vil jeg anbefale deg å gjøre det og bli med på utfordringene.

Tusen takk til dere alle som titter innom, og takk for alle koselige kommentarer. Blir jo veldig glad når jeg ser at noen har lagt igjen en kommentar;) Ønsker dere alle en flott helg. Klem;)

3 kommentarer:

  1. Så driftig og flink du har vært! Blir morsomt å se hvem som vinner denne runden her! God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Oj, oj!
    Denne rakk du akkurat på minuttet og så tenkt at du rakk å herme etter alle sammen da! Det er imponerende!

    Flotte bidrag, nok en gang!
    Så herlige bildene med Selma som spiser snø:)

    Håper du får en flott helg:)

    SvarSlett
  3. Wow, så flink du har vært! Kjempeflotte alle LO-ene dine.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)