Kort, LOer og andre hobbyprosjekter

lørdag 6. juni 2009

Se ut

Denne har jeg laget til skisse #10 på Skissedilla. I det siste har det blitt mye scrapping. Jeg er kjempefornøyd med at jeg har fått laget så mange sider. Det har vært veldig moro, men nå trenger jeg scrappepause i noen dager. Må sove litt mer. Har ikke fått lagt meg før ved halv ett tiden i det siste, og så har jeg en liten snuppe som gjerne vil starte dagen kl. 04.30. Ikke det at vi står opp da, men så veldig mye og god søvn blir det ikke etter den tiden. Nå skal jeg ut å vanne plommetreet jeg plantet forrige helg. Og så er det en tur inn til de fire valpene, som er seks uker gamle, for fôring, kos og skifting av aviser. Og til slutt en liten tur rundt kvartalet med de to voksne hundene våre. God natt!

5 kommentarer:

  1. Deilig og rent oppsett! Jeg likte bildet så godt og det var så nydelig med blått!

    Takk for at du deltar;)

    SvarSlett
  2. Kjempefin Nina! Ja,jammen har du produsert masse flott den siste tida, skjønner godt at du trenger mer søvn nå. Slik er jeg også, supergira på scrapping en uke og så må jeg få litt avstand og gjøre litt andre nødvendige ting, som å ta igjen vaskerommet etc.

    PS! Lån ideer som du vil fra meg, bare hyggelig det kan du skjønne:)

    SvarSlett
  3. Flott og stilren LO!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Legger deg til blogglisten min jeg;)

    SvarSlett
  4. Så koselig denne Loen var! Nydelig bilde. Moro når de minste blir sånn at de hermer etter de eldre for å lære!;) Nydelige farger her også! Jeg har også scrappet en del i det siste men har virus på pcen så innimellom tar det litt tid før jeg får tatt bilde og lagt det ut.;)Men håper på ny pciløpet av uka...håper illefall...skal ta en alvorlig prat med lommeboka!;) Klem

    SvarSlett
  5. Kjempe flott LO! Fine farger og bra løsning på skissen!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Blir alltid glad for det:)